Szállítási információk
Megrendelései kiszállítását a GLS Hungary csomagküldő szolgálat végzi.
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
Ha fizetéskor a közvetlen banki utalást választotta, a futár a tranzakció teljesítése után kezdi meg a kiszállítást.
HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓT A CSOMAGOMRÓL?
Csomagját összekészítés után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben is küldünk értesítést, valamint megtekintheti fiókjában, a rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheti a rendelése útját. Amennyiben csomagja iránt érdeklődik vagy szeretne együttműködni a GLS futárszolgálattal, érdeklődjön elérhetőségeinken vagy telefonszámunkon hétköznap 08:00 és 16:00 között.
NEM TALÁLTA OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZZE LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
Ne mulassza el a futár által kézbesített csomagot alaposan leellenőrizni. Ha bármilyen sérülést észlel, ne vegye át! Ha van rá lehetősége, a futár előtt bontsa ki a csomagot. Ha sérült, azonnal reklamáljon. Ha később veszi csak észre a sérülést, a GLS a reklamációt már nem fogadja el.